суботу, 25 січня 2020 р.

Тиждень з БЖ "Здоров'я дітей - здоров'я нації"

Згідно плану виховної роботи  з 20 по 24 січня в Новоархангельській ЗШ І - ІІІ ступенів був проведений Тиждень безпеки життєдіяльності на тему "Здоров'я дітей - здоров'я нації".
   Протягом  тижня класними керівниками були проведені заходи, метою яких є популяризація серед учнів здорового способу життя, виховання культури поведінки, профілактики травматизму та шкідливих звичок, відповідального ставлення до особистості та колективної безпеки.


             "Подорож у країну Здоров'ятко" 
 1 клас  Класний керівник - Антоненко І.Ю.


Гра - мандвівка в країну Здоров'я"
2 клас  Класний керівник  Гоменюк Т.М.

 Квест "Ми  здорові!"
3 клас Класний керівник - Коломієць О.О.


Надзвичайні події в країні Організм
4 клас  Класний керівник - Головань В.В.


"Хочеш бути здоровим? Будь!"
Спортивні змагання  учнів 6 класу 
Класний керівник - Молошник Л.М.

Година спілкування  "Вплив стресу на здоров'я"
8 клас   Класний керівник- Скрипка І.Г.
Одним із головних завдань педагогів є збереження життя і здоров'я дітей,  які працівники школи виконують належно.
 
Будьте  здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар