пʼятницю, 15 лютого 2019 р.

Тиждень безпеки життєдіяльності на тему "Без здоров'я немає щастя"

Напевно кожен погодиться із твердженням, що найцінніше, що має людина - здоров'я.
Тому з метою популяризації серед учнів здорового способу життя,профілактики травматизму, формування свідомого ставлення до особистого здоров'я та колективної безпеки в школі, з 11 лютого по 15 лютого в школі пройшов Тиждень безпеки життєдіяльності на тему "Без здоров'я немає щастя".У закладі  було проведено виховні години, години спілкування, вікторини, бесіди, подорожі до країни Здоров'я.
                Година спілкування у 3 класі на тему "Харчування і здоров'я"
                                           
                                                 Подорож до Країни Здоров'я у 4 класі.
Конкурс плакатів  на тему "За молодість і майбуття! За здоровий спосіб життя".
Найменші школярі здійснили мультиплікаційну подорож до Королеви Зубної Щітки.
Для учнів 9-11 класів було показане відео про шкідливі наслідки вживання алкоголю.
Наші школярі здобули нові знання, а найголовніше - розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя, відповідально ставитися до власного фізичного і психічного здоров'я.
План заходів в рамках Тижня безпеки життєдіяльності на тему "Без здоров'я немає щастя"


Немає коментарів:

Дописати коментар